Image
Nahoru
Navigace

Návrh designu webových stránek

Až 85% návštěvníků opustilo web jen kvůli špatnému designu.
S grafickým návrhem od nás se vám to nestane!

Objednejte si design webu
AKTUÁLNĚ MÁM KAPACITY POUZE NA NÁVRHY GRAFIKY NA ZÁKLADĚ DODANÝCH WIREFRAMES, NEBO NÁVRH WEBU V RÁMCI CELKOVÉ CORPORATE IDENTITY

Kvalitní grafika webu

Grafický design webových stránek je na první pohled tou nejvýraznější částí vašich stránek. Měl by být hezký a příjemný, ale není to jeho jediná úloha. Kvalitní design zlepšuje orientaci návštěvníků na stránce a zvyšuje výkon webu. Tím se pozitivně projevuje na vaší peněžence.

Ideální postup tvorby grafického návrhu
  1. Získání informací od klienta
    • cíle webu
    • cílová skupina stránek
    • funkce webu atd.
  2. Návrh struktury webových stránek
  3. Drátěný model (wireframe) webu
    • rozmístění obsahu a funkčních prvků na stránkách
  4. Grafický návrh webových stránek

Grafický návrh

Při tvorbě designu webu vám vytvoříme nejdříve základní grafický návrh jedné stránky – nejčastěji homepage/úvodní stránky, nebo konverzní stránky. Ten je po finálním odsouhlasení rozpracován na další podsekce webu (např. stránky s kontakty, seznam produktů, detail výrobku atd.).

Grafické práce – 700,-/h
UX – 1500,-/h
Konzultace (osobní, telefonické i písemné) – 1000,-/h

OBLÉKNEME VÁŠ WEB
od 8500 Kč
  • návrh grafiky dle dodaných wireframů (homepage a podstránka)
  • 1 kolo úprav
  • každý další wireframe – od 2000 Kč (dle složitosti a náročnosti)
Design webu a použitelnost

Dobrá použitelnost webu znamená, že se na něm uživateli podaří udělat to, proč tam přišel a podaří se mu to v rozumném čase, bez velkého přemýšlení.

Kvalitní design webu může uživateli ulehčit najít a uskutečnit jeho cíl. Špatná grafika naopak zhorší použitelnost webu.

Webdesign a funkce webu

Návrh webu i jeho grafiky by měl respektovat funkce webu. Dobrá grafika pomůže webu plnit tyto funkce:

  • budování značky
  • poskytování základních informací
  • komunikace
  • podpora prodeje
    (např. reklama, manuály…)
  • přímý prodej (prodejní kanál)
  • průzkum/ověření poptávky
    po nových i stávajících produktech a službách
  • zákaznická podpora
    (ušetření nákladů na jiné formy zákaznické podpory)

Ukázky grafických návrhů webů