Image
Nahoru
Navigace

Grafika pro internetovou reklamu

Od bannerů, newsletterů, přes infografiky až po design profilů na sociálních sítích.

Mám zájem

Navrhuji všechny druhy reklamních
i obsahových formátů:

  • klasické reklamní bannery (zejména pro Google – AdWords a Seznam – Sklik)
  • bannery pro PPC systémy (AdSense, Facebook)
  • infografiky
  • e-mailové newslettery (příležitostné i pravidelné zpravodaje)
  • grafika pro firemní (i osobní) profily na sociálních sítích (Facebook, LinkedIn, Instagram, YouTube).

Při návrhu reklamních formátů pro web není estetická stránka hlavním kritériem úspěchu. Výkon reklamy (měřeno nejčastěji mírou prokliku – CTR) je možné grafickým zpracováním výrazně ovlivnit. Proto při její tvorbě respektuji a aplikuji grafická pravidla, která zvednou míru prokliku vaší reklamy a přivedou více zákazníků.

Základní grafická pravidla pro zvýšení míry prokliku bannerů
  • vizuální hierarchie informací (zvýraznění důležitého)
  • jednoduchá grafika
    (přehlednost, srozumitelnost)
  • použití tlačítka a výzva k akci
    (tzv. call to action)
  • jasně definovaný okraj banneru (často nevíme, jaké bude pozadí stránky)
  • čitelnost a kontrast textu
  • vhodný font (písmo)
  • design vychází z firemní identity (okamžité spojení se značkou)
  • minimalizace datové velikosti (ovlivňuje rychlost načítání)
  • správné použití relevantních obrázků (velikost, obsah, směr pohledu osob…)
  • vytvoření dojmu naléhavosti (omezená akce…)
  • vhodný výběr barev (asociace)

Ukázky prací pro on-line marketing