Image
Nahoru
Navigace

Grafika pro internetovou reklamu

Nabízím tvorbu on-line grafiky – od bannerů, newsletterů,
přes infografiky až po design profilů na sociálních sítích.

Mám zájem

Navrhuji všechny druhy reklamních
i obsahových formátů:

  • klasické reklamní bannery (zejména pro Google – AdWords a Seznam – Sklik)
  • bannery pro PPC systémy (AdSense, Facebook)
  • infografiky
  • e-mailové newslettery (příležitostné i pravidelné zpravodaje)
  • grafika pro firemní (i osobní) profily na sociálních sítích (Facebook, YouTube, Google+, LinkedIn).

Při návrhu reklamních formátů pro web není estetická stránka hlavním kritériem úspěchu. Výkon reklamy (měřeno nejčastěji mírou prokliku – CTR) je možné grafickým zpracováním výrazně ovlivnit. Proto při její tvorbě respektuji a aplikuji grafická pravidla, která zvednou míru prokliku vaší reklamy a přivedou více zákazníků.

Základní grafická pravidla pro zvýšení míry prokliku bannerů
  • vizuální hierarchie informací (zvýraznění důležitého)
  • jednoduchá grafika
    (přehlednost, srozumitelnost)
  • použití tlačítek a výzva k akci
    (tzv. call to action)
  • jasně definovaný okraj banneru (často nevíme, jaké bude pozadí stránky)
  • čitelnost a kontrast textu
  • vhodný font
  • design vychází z firemní identity (okamžité spojení se značkou)
  • minimalizace datové velikosti (ovlivňuje rychlost načítání)
  • správné použití relevantních obrázků (velikost, obsah, směr pohledu osob…)
  • vytvoření dojmu naléhavosti (omezená akce…)
  • vhodný výběr barev (asociace)

Ukázky prací pro on-line marketing