Image
Nahoru
Navigace

Vizitka je vaší „vizitkou“

Nechte si vytvořit vizitku, která vás bude úspěšně reprezentovat. Šanci udělat dobrý první dojem máte jen jednou.

Objednejte si návrh vyzitky

Návrhy vizitek

Dobrá vizitka by měla být samozřejmostí, naopak špatná vizitka může být průšvih. Při získávání nových zákazníků jsou vizitky jedním z nejdůležitějších nástrojů komunikace a dávají o vás potenciálnímu klientovi první informace. Proto tvorbu vizitek nepodceňujte.

Kromě loga (názvu firmy) by měla vizitka obsahovat jméno osoby a její funkci. Dalšími údaji jsou telefon, e-mailová adresa, webové stránky a adresa firmy. V České republice často uvádíme akademické tituly, ve světě je tomu právě naopak.

Ceník se vztahuje na návrhy jednostranné vizitky. Navržení např. parciálního laku, výseku, pouzdra na vizitku atp. není zahrnuto v ceně.

Navrhnu vám vizitky, které budete rozdávat s radostí
Premium
4300 Kč
  • 4 návrhy
  • 2 kola úprav
  • náhledová a tisková pdf
  • vizualizace vizitek zdarma
Basic
1900 Kč
  • 2 návrhy
  • 1 kolo úprav
  • náhledová a tisková pdf
Jak vytvořit kvalitní vizitku
  • Grafický návrh vizitky by měl vycházet z vašeho firemního stylu. Pokud máte zpracovaný manuál vizuálního stylu, měl by být návrh vizitky jeho součástí.
  • Máte-li logo, mělo by se na na vizitce zobrazit a grafický styl vizitky by s ním měl korespondovat.
  • Kvalita a typ papíru je důležitou součástí celkového dojmu. Kvalitní vizitka je příjemná na dotek a nedá se lehce ohnout.
  • Rozměr vizitky v ČR je nejčastěji 90x50mm. Euro rozměr je 85x54mm.
  • Jméno se píše v pořadí křestní jméno + příjmení
Jak odlišit vizitku
  • parciálním UV lakem
  • výsekem (úprava tvaru vizitky)
  • reliéfní ražbou (vytlačení motivu do vizitky)
  • termoražba (nanesení barevné fólie na vizitku – nejčastěji zlaté nebo stříbrné)
  • lamino (potažení vizitky umělou hmotou)

Ukázky vizitek

Uložit