Image
Nahoru
Navigace

Vizitky, které rozdáte s radostí

Nechte si vytvořit vizitku, která vás bude úspěšně reprezentovat. Šanci udělat dobrý první dojem máte jen jednou.

Objednejte si návrh vizitky

Návrhy vizitek

Dobrá vizitka by měla být samozřejmostí, naopak špatná může být průšvih. Při získávání nových zákazníků jsou vizitky jedním z nejdůležitějších nástrojů komunikace a dávají o vás potenciálnímu klientovi prvotní informace. Proto tvorbu vizitek nepodceňujte.

Standardní firemní vizitka by kromě loga (názvu firmy) měla obsahovat jméno osoby a její funkci. Dalšími údaji jsou telefon, e-mailová adresa, webové stránky a adresa firmy. V České republice často uvádíme akademické tituly, ve světě je tomu právě naopak.

Ceník se vztahuje na návrhy klasické jednostranné vizitky. Navržení a příprava dat pro speciality jako např. tvarový výsek, parciální lak, pouzdro na vizitku atp. není zahrnuto v ceně.

Vizitka je vaší „vizitkou“
Premium
4300 Kč
  • 4 návrhy
  • 2 kola úprav
  • náhledová a tisková pdf
  • vizualizace vizitek zdarma
Basic
1900 Kč
  • 2 návrhy
  • 1 kolo úprav
  • náhledová a tisková pdf
Jak vytvořit kvalitní vizitku
  • Grafický návrh vizitky by měl vycházet z vašeho firemního stylu. (Pokud máte zpracovaný manuál vizuálního stylu, měl by být návrh vizitky jeho součástí.)
  • Máte-li logo, mělo by na vizitce být a grafický styl vizitky by s ním měl korespondovat.
  • Kvalita a typ papíru je důležitou součástí celkového dojmu. Kvalitní vizitka je příjemná na dotek a nedá se lehce ohnout.
  • Rozměr vizitky v ČR je nejčastěji 90x50mm. Euro rozměr je 85x54mm.
  • Jméno se píše v pořadí křestní jméno + příjmení
Jak odlišit vizitku
  • parciálním UV lakem
  • výsekem (úprava tvaru vizitky)
  • reliéfní ražbou (vytlačení motivu do vizitky)
  • termoražba (nanesení barevné fólie na vizitku – nejčastěji zlaté nebo stříbrné)
  • lamino (potažení vizitky fólií pro zpevnění i efekt)

Ukázky vizitek

Uložit