Návrhy vizitek
Dobrá vizitka by měla být samozřejmostí, naopak špatná může být průšvih. Při získávání nových zákazníků jsou vizitky jedním z nejdůležitějších nástrojů komunikace a dávají o vás potenciálnímu klientovi prvotní informace. Proto tvorbu vizitek nepodceňujte.
Standardní firemní vizitka by kromě loga (názvu firmy) měla obsahovat jméno osoby a její funkci. Dalšími údaji jsou telefon, e-mailová adresa, webové stránky a adresa firmy. V České republice často uvádíme akademické tituly, ve světě je tomu právě naopak.
Ceník se vztahuje na návrhy klasické jednostranné vizitky. Navržení a příprava dat pro speciality jako např. tvarový výsek, parciální lak, pouzdro na vizitku atp. není zahrnuto v ceně.
Vizitka je vaší „vizitkou“
- 4 návrhy
- 2 kola úprav
- náhledová a tisková pdf
- vizualizace vizitek zdarma
- 3 návrhy
- 2 kola úprav
- náhledová a tisková pdf
- vizualizace vybrané vizitky zdarma
- 2 návrhy
- 1 kolo úprav
- náhledová a tisková pdf
Jak vytvořit kvalitní vizitku
- Grafický návrh vizitky by měl vycházet z vašeho firemního stylu. (Pokud máte zpracovaný manuál vizuálního stylu, měl by být návrh vizitky jeho součástí.)
- Máte-li logo, mělo by na vizitce být a grafický styl vizitky by s ním měl korespondovat.
- Kvalita a typ papíru je důležitou součástí celkového dojmu. Kvalitní vizitka je příjemná na dotek a nedá se lehce ohnout.
- Rozměr vizitky v ČR je nejčastěji 90x50mm. Euro rozměr je 85x54mm.
- Jméno se píše v pořadí křestní jméno + příjmení
Jak odlišit vizitku
- parciálním UV lakem
- výsekem (úprava tvaru vizitky)
- reliéfní ražbou (vytlačení motivu do vizitky)
- termoražba (nanesení barevné fólie na vizitku – nejčastěji zlaté nebo stříbrné)
- lamino (potažení vizitky fólií pro zpevnění i efekt)
Ukázky vizitek