Image
Nahoru
Navigace
29/10/2016

Na co nezapomenout u venkovní reklamy

Jak nešťastně může dopadnout vaše venkovní reklama, pokud zapomenete tiskárně sdělit, že bude umístěna pod širým nebem a tiskárna se vás také nezeptá? Nebo jak případně dopadají reklamy
po cca 3 letech, což je jejich běžná „životnost“? Můžete se podívat na tyto ukázky vyfocené u nás
v Berouně.

plachta_eden_new1

plachta_eden_new2

Bez ohledu na to, jestli byla špatná technologie tisku, nebo tady jen někdo zapomněl reklamu vyměnit, nejlepší vizitka to zkrátka není.

Na co při tisku nezapomenout?

Venkovní (outdoorové, exteriérové) bannery musí být z principu odolnější než plachty pro vnitřní použití. Tisk na materiály pro venkovní umístění musí být stálobarevný a odolný vůči povětrnostním podmínkám jako je slunce, déšť nebo vítr. Jinak se barevnost tisku časem výrazně degraduje, přesně jak vidíme na obrázcích.

Je potřeba zvýšit odolnost a to např. povrchovou laminací s UV ochranou, čímž se dosáhne větší mechanické i chemické odolnosti. Reklamní plachty se pak mohou i omývat a tisk se nepoškodí.
Pro nás je hlavně důležité, že materiály ošetřené UV laminací mají zvýšenou barevnou stálost tisku
v exteriéru. Dobrý grafik by měl v odůvodněných případech připomenout klientovi nutnost laminace.

Na obrázcích vidíme tzv. bannerovou plachtu. Vyrábí se v jednom kuse, má zdvojený zpevněný obvod
a oka na vypnutí. Potiskuje se digitálně. A její materiál evidentně vydrží déle než tisk na ní.

plachta_eden_new4

plachta_eden_new3

 

Uložit

Uložit

Uložit

Uložit

Uložit

Uložit

Uložit

Uložit

Uložit

Uložit

Uložit

Uložit

Uložit

Uložit

Přidat komentář

Kategorie

Reklama