Image
Nahoru
Navigace

Navrhnu pro vás vizuální styl, díky kterému vyniknete

Atraktivní design připravím pro vaše tiskoviny i on-line materiály.

Chci cenovou nabídku zdarma

Konzultace

Proberu s vámi vizuální řešení vašeho projektu a poradím, nebo udělám oponenturu. Ať už jste začínající značka, nebo si nejste jistí, jak dál…

Art direction

Vymyslím a navrhnu kreativní koncept, pomohu vám ho vizuálně nastavit a dohlédnu i na to, aby vaše značka (nebo projekt) byla v jednotném stylu pro všechny komunikační kanály/materiály. Aby vše odpovídalo vašemu brandu. Mohu vám pomoci sestavit tým, nebo jen dělat „supervizi“ výstupů dalších odborníků.

Potřebujete pomoc? Ozvěte se.

Grafické služby

  1. Nejdříve se budu hodně ptát, abych zjistila všechny potřebné informace.
  2. Udělám si rešerši vašeho oboru.
  3. Převedu vaši vizi do barev, písma a tvarů.
  4. Vše promítnu do vizuální identity/stylu tak, aby vystihovala vaši značku.

Corporate identity

Chcete být vidět a nesplynout s davem? Postarám se o to.
Tvořím loga a vizuální identitu, kterou si zákazníci snadno zapamatují. Vždy v souladu s vaší vizí.
Identitu, díky které zaujmete, budete působit důvěryhodně a oslovíte ty správné klienty. Identitu, která umožní vašim zákazníkům a partnerům, aby na první pohled identifikovali všechny vaše materiály.

Podrobnosti a cenové balíčky >>>

Loga

Profesionální a unikátní logo je nedílnou součástí vizuální identity. Vytvořím ho i pro vás.
Více informací a ceník >>>

Vizitky

Nechte si připravit reprezentativní vizitky na míru od zkušené grafičky a budete je rozdávat s radostí.
Podrobnosti a ceník >>>

Reklamní a firemní tiskoviny

Ráda vám navrhnu všechny tiskoviny, které pro své podnikání potřebujete. Kvalitní grafický design je cestou, jak zaujmout, odlišit se od konkurence a zlepšit vnímání vaší značky.

Propagační a jiné tiskoviny:

  • letáky, inzerce, poukazy, PF aj.
  • brožury a firemní periodika (časopisy, bulletiny)
  • svatební oznámení a pozvánky

Více >>>

On-line grafika

Při návrhu grafiky pro internet není estetická stránka hlavním kritériem úspěchu.
Výkon reklamy (měřeno nejčastěji mírou prokliku – CTR) je však možné grafickým zpracováním výrazně ovlivnit.

  • klasické reklamní bannery (zejména pro Google a Seznam)
  • bannery pro PPC systémy (AdSense, Facebook)
  • grafika pro profily na sociálních sítích

Podrobnosti >>>