Image
Nahoru
Navigace

Vizuální styl, který podpoří váš byznys

Odlišit se je podmínkou úspěchu.
Navrhnu vám jednotný styl, který osloví vaše potenciální zákazníky, podpoří důvěryhodnost a zapamatovatelnost vašeho brandu.

Ano, to potřebuji

Navrhu vám všechny prvky vizuálního stylu (corporate identity)

Díky jednotnému grafickému stylu ulehčíte zákazníkovi orientaci. Ať už navštíví váš web, provozovnu, nebo od vás dostane vizitku – vždy bude na první pohled vědět, kde je, nebo kdo ho kontaktuje.

Odlišit se je podmínkou úspěchu
Jednou ze základních podmínek úspěchu v podnikání je být rozpoznatelný a zapamatovatelný. K tomu pomůže jednotná vizuální identita (tzv. corporate identity).
CI je vhodná pro každého
Navržený styl corporate identity pomáhá při tvorbě veškerých dalších materiálů.
Manuál vizuálního stylu
Pro veliké mezinárodní společnosti je pak vhodný Design manuál, který určuje vzhled všech vizuálních prostředků, pomocí kterých firma komunikuje s veřejností.
Základní součásti manuálu
  • firemní logo – použití na různých podkladech, v různých barevnostech. Popisuje min. velikost loga, nesprávné varianty jeho použití (jak se logo nesmí používat, aby nenarušilo grafický styl firmy), ochrannou zónu atd.
  • firemní barvy a jejich použití (definice barev, podle nichž je identifikuje grafik i tiskárna, povolené barevné kombinace atd.)
  • písmo – definuje jaké písmo firma používá na tiskovinách a v on-linu (e-maily, webové stránky atp.)
  • vizitky, hlavičkový papír, objednávky, smlouvy aj. často využívané tiskoviny
  • letáky, billboardy, reklamní předměty, polep aut, navigační systém v budově firmy a mnoho dalšího, dle potřeb společnosti

Ukázky corporate identity

Uložit