Image
Nahoru
Navigace

Grafika pro on-line propagaci

Od bannerů až po design profilů na sociálních sítích.

Ano, to potřebuji

Navrhuji rozličné druhy reklamních
i obsahových formátů:

  • bannery (zejména pro Google – AdWords a Seznam – Sklik, AdSense, Facebook)
  • grafika pro firemní i osobní profily na sociálních sítích (Facebook, LinkedIn, Instagram, YouTube).
  • infografiky

Při návrhu reklamních formátů pro internet není estetická stránka hlavním kritériem úspěchu. Výkon reklamy (měřeno nejčastěji mírou prokliku – CTR) je možné grafickým zpracováním výrazně ovlivnit. Proto při její tvorbě respektuji a aplikuji grafická pravidla, která zvednou míru prokliku vaší reklamy a přivedou více zákazníků.

Jak zvyšuji míru prokliku?
  • Zvýrazňuji důležité (vizuální hierarchie informací)
  • Navrhuji jednoduše – přehledně a srozumitelně
  • Využívám tlačítka a výzvu k akci
    (tzv. call to action)
  • Jasně definuji okraj banneru (často nevíme, jaké bude pozadí stránky)
  • Dbám o čitelnost a kontrast textu
  • Vyberu vhodné písmo
  • Design vychází z firemní identity (okamžité spojení se značkou)
  • Používám relevantní obrázky (velikost, obsah, směr pohledu osob…)
TIP: Zadávejte bannery chytře
Vy získáte větší konverzní poměr při nižších nákladech a já kvalitnější zadání. Více u mně na blogu >>>.

Ukázky prací pro on-line marketing