Návrh vizitky na míru
Dobrá vizitka by měla být samozřejmostí, naopak špatná může být průšvih. Při získávání nových zákazníků jsou vizitky jedním z nejdůležitějších nástrojů komunikace a dávají o vás potenciálnímu klientovi prvotní informace. Proto tvorbu vizitek nepodceňujte.
Ceník se vztahuje na návrhy klasické jednostranné vizitky, pokud není definován vizuální styl. Navržení a příprava dat pro speciality jako např. tvarový výsek, parciální lak, pouzdro na vizitku atp. není zahrnuto v ceně.
Vizitka je vaší “vizitkou”
- 3 návrhy
- 2 kola úprav
- náhledové a tiskové pdf
- vizualizace vybrané vizitky
- 2 návrhy
- 2 kola úprav
- náhledové a tiskové pdf
- 1 návrh
- 1 kolo úprav
- náhledové a tiskové pdf
Základ dobré vizitky
- Grafický návrh vizitky by měl vycházet z vaší firemní identity. (Pokud máte zpracovaný design manuál, měl by být návrh vizitky jeho součástí.)
- Máte-li logo, mělo by na vizitce být a grafický styl vizitky by s ním měl korespondovat.
- Druh a síla papíru je důležitou součástí celkového dojmu. Kvalitní vizitka je příjemná na dotek a nedá se lehce ohnout.
- Rozměr vizitky v ČR je nejčastěji 90x50mm. Standardní euro rozměr je 85x54mm.
Jak lze odlišit vizitku
- Parciálním UV lakem
- Výsekem (úprava tvaru vizitky)
- Reliéfní ražbou (vytlačení motivu do vizitky)
- Termoražbou (nanesení barevné fólie na vizitku – nejčastěji zlaté nebo stříbrné)
- Lamino (potažení vizitky fólií pro zpevnění i efekt)
Ukázky vizitek